Вітаю Вас Гість
Вт
24.10.2017
03:18

Служба таксі "Наше місто"

Меню сайту
Форма входу
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Що для Вас найважливіше в нашій роботі?
Всього відповідей: 58
Друзі сайту




Адреси, телефони підприємств, організацій, квартирних телефонів Тернополя і Тернопільської області 

Агенція нерухомості



Наша кнопка

Бучач таксі

Отримати код



 

 

Як економити пальне? Поради водіям для зменшення витрати палива автомобіля

Як економити пальне? Поради водіям для зменшення витрати палива автомобіля

 

При нинішніх економічних умовах та вартості палива будь-який водій зітхне з полегшенням, якщо витрати пального його автомобіля стануть меншими. Як же можна досягти такого результату? Варто розглянути можливі варіанти для того щоб зекономити паливо під час поїздок.

 

– Якщо ви тільки збираєтеся купувати автомобіль і серйозно замислюєтеся про економію палива, радимо звернути увагу на те, де і в яких умовах ви будете його водити. Не женіться за престижем! В залежності від майбутніх умов експлуатації, вибирайте авто з оптимальним об’ємом двигуна.

– Автомобіль повинен бути технічно справний, всі вузли та агрегати – добре відрегульовані. До перевитрати палива призводить неправильне регулювання не тільки паливної системи, в результаті чого в циліндри надходить перезбагачена або занадто бідна (так-так, і занадто бідна теж призводить до перевитрати пального!) паливна суміш, але і практично будь-яких інших вузлів. Скажімо, перетягнутий підшипник ступиці або неправильна установка розвалу/сходження коліс призводять не тільки до підвищеного зносу відповідних деталей і вузлів, але і до підвищення опору рухові а, отже, до збільшення витрат палива.

– Перед поїздкою слід перевіряти тиск в шинах. Перевірку проводьте, коли вони знаходяться в охолодженому стані, так як при русі, шини і відповідно повітря в них – нагріваються, що призводить до підвищеного тиску. Слабо накачані шини (а багато водіїв не звертають на це уваги) збільшують витрату палива і швидше зношуються.

– При високих швидкостях, збільшується витрата палива. Намагайтеся їздити у спокійній манері. Чим інтенсивніше ви розганяєтеся, тим більше палива витратите. Постарайтеся на протязі декількох днів їздити з меншою швидкістю і в спокійному темпі і ви побачите, скільки палива можна заощадити таким чином.

– Своєчасно перемикайте передачі. До перевитрати пального призводить їзда як на занадто низькій (тобто на підвищених оборотах двигуна), так і на дуже високій (при дуже низьких оборотах) для даної швидкості передачі. Для переважної більшості моделей автомобілів найекономічніший режим роботи двигуна – при оборотах від 1500 до 2000 для дизелів і від 2000 до 2500 – для бензинових двигунів. При русі по трасі найекономічнішою буде така швидкість руху, коли включена найвища передача і обороти двигуна трохи вище нижньої позначки, зазначеної вище. Для більшості автомобілів це 70-80 км/год.

– Не забувайте перевіряти чистоту і своєчасно міняти повітряний фільтр, тому що наявність бруду в ньому не дає вільно переміщатися потоку повітря в двигуні.

– Заливайте тільки якісні напівсинтетичні або синтетичні масла. На відміну від традиційних мінеральних масел, вони допоможуть вам зменшити витрату палива приблизно на 6%.

– Обирайте оптимальний маршрут руху. Оптимальний – це далеко не завжди самий короткий. Намагайтеся об’їхати стороною ділянки, де часто бувають пробки, а на кожному кутку встановлені світлофори. Скажімо, якщо у вас є вибір – їхати в годину пік через центр міста або по об’їзній трасі, то, як правило, варто вибрати другий варіант, навіть якщо відстань, яку доведеться проїхати, буде разів в півтора більшою. Якщо ж потрапили в пробку, то намагайтеся уникати руху різко рушаючи або різко гальмуючи. Підтримуйте постійну швидкість, завдяки цьому, ви зменшите навантаження на агрегати, і відповідно, знизите витрати палива автомобіля.

– До збільшення витрати палива призводить вмикання електрообладнання. Потужна стереосистема, кондиціонер, підігрів сидінь, додаткові освітлювальні прилади – все це джерела зайвої витрати пального. За приблизними оцінками, кожен кіловат, спожитий встановленим в автомобілі електрообладнанням, призводить до додаткової витрати 1 літра пального на годину. Але не будьте занадто економними! Вимикаючи, скажімо, ближнє світло при русі на заміській трасі, ви серйозно збільшуєте ризик потрапити в аварію. А втрати при цьому будуть значно більшими, ніж вартість зекономленого палива.

– Не возіть в машині зайвий вантаж. Подивіться уважно – чи все з того, що лежить в багажнику «на всякий випадок», дійсно може знадобитися і заберіть зайве.

– Якщо ви рідко перевозите габаритні вантажі, краще зніміть багажник з даху. Створюючи опір набігаючому потокові повітря, він підвищує витрати палива. Особливо при русі на трасі, з високою швидкістю. Звідси порада – встановлюйте верхній багажник тільки тоді, коли він вам дійсно необхідний, і прибирайте відразу після того, як потреба в ньому зникне. Особливо якщо ви багато їздите по швидкісних трасах.

– До серйозного порушення аеродинаміки автомобіля і, відповідно, до перевитрати пального приводять відкриті вікна і люки, а також додатково встановлені елементи, типу мухобойки або не передбаченого конструкцією антикрила.

Спробуйте виконати хоча б деякі з цих рекомендацій, тоді вам дійсно вдасться скоротити витрати палива, і ви будете рідше відвідувати автозаправні станції.

 

Щасливої дороги!

 


20 заповідей автомобіліста:

Автомобільний транспорт – один із самх небезпечних в світі. Кожен водій повинен знати найголовніші заповеді безпечного водіння. Пропонуємо поради автомобілістам по правилам поведінки на дорогах, 20 справжніх заповідей автомобіліста:

1. Заправляйся тільки на відомих заправках.

2. Ніколи не кермуй автомобілем однією рукою. За життя треба триматися обома руками.

3. Не їдь рейками і перетинай їх під прямим кутом.

4. Тримайся якнайдалі від машин, що мають сліди зіткнень.

5. Пам'ятай: на дорозі гинуть невпевнені і самовпевнені.

6. Завжди поступайся дорогою тому, хто поспішає або водієві, який поводить себе агресивно.

7. Ніколи не підвищуй швидкість, коли інший водій намагається обігнати тебе чи перебудуватися в твій ряд.

8. Жодного дня їзди без страхівки!

9. Не намагайся під час руху натиснути на гальма лівою ногою.

10. При русі назад, завжди подавай виразний звуковий сигнал.

11. Не дивись довго в одну точку.

12. У бачку омивача завжди має бути вода, а в бензобаку - бензин.

13. Не затримуй погляд вправо-вліво більш, ніж на півсекунди.

14. Вчися на чужих помилках, це набагато дешевше, ніж вчитися на своїх.

15. Пам'ятай, найнебезпечніші перші 3 місяці, потім через рік, через 5 років і через 15 років.

16. Візьми за правило: перші 2 роки, а також завжди і скрізь взимку - не більше 80 км на годину.

17. Контролюй свої жести.

18. Не бійся ДАІ та нахабних водіїв. Поважай себе.

19. Вибачайся перед тим, кому завадив, навіть якщо не зі своєї вини.

20. І пам'ятай: на землі немає людей, які ніколи не порушували ПДР і майже нема тих, хто ніколи не був причетний до ДТП
 

 

 

Який тиск має бути в шинах автомобіля

 

 

Багато автолюбителів качають шини свого "залізного коня" на око. Звичайно, мало хто сьогодні робить це вручну, адже на заправних станціях є спеціальне обладнання, яке працює повністю автоматично. Але якщо ви таким не користуєтеся, вам потрібно знати, який тиск має бути в шинах. Цей, здавалося б, незначний момент впливає на керованість транспортним засобом та інші важливі показники.

Який тиск має бути в шинах автомобіля



 

Трохи загальної інформації

 

Кожен автомобіліст повинен знати, що тиск в шинах необхідно періодично перевіряти і не чекати, поки колесо спустить настільки, що це буде видно неозброєним поглядом. Але на практиці роблять це лише 25% від тих, хто їздить на власній машині. Можна з упевненістю сказати, що даремно. Справа в тому, що від того, скільки атмосфер у вашому колесі, залежить багато. Більшість навіть і не підозрює, що оптимальний тиск дозволяє економити паливо. Давайте більш детально розглянемо це питання і все ж дізнаємося, який тиск має бути в шинах авто. До речі, багато що залежить від його марки, а також вантажопідйомності, тому на практиці, не всі колеса повинні накачуватися до стандартної позначки. 
 

 

 

Який тиск має бути в шинах автомобіля

 

Ідеальний тиск у шинах автомобіля

Незважаючи на те що складно назвати конкретну цифру, ми спробуємо це зробити. Більшість виробників автомобілів дають певні рекомендації. Як правило, у них містяться такі параметри, як допустиме навантаження, максимально допустимий тиск, розмір покришок і т. п. Часто при купівлі авто є наклейка, яка розташовується на стійці дверей, бардачку або безпосередньо на покришці. Наприклад, автомобілі марки «Крайслер» повинні експлуатуватися з тиском не більше 3 Атмосфер. Але навряд чи цю цифру можна вважати ідеальною. Більшість виробників легкових автомобілів радять накачувати колеса до 2,5 Атм. При такому тиску ви зможете досягти максимального строку експлуатації шини, а також оптимального витрати палива на дорозі.

До чого призводить перекачка або нестача тиску в колесах?

Варто звернути вашу увагу, що багато хто намагається дотримуватися 3 Атмосфер. Але цього робити не потрібно. По-перше, ваші покришки зносяться на 20% швидше, а по-друге, дещо збільшиться витрата палива. Якщо ж їздити на 4 Атмосферах, то цілком можливо, що колеса розірве. Але щоб ви розуміли всю серйозність, варто сказати, що гальмівний шлях при тиску в 4 і більш Атмосфери збільшується на 11 метрів. Нескладно прийти до логічного висновку, що керованість транспортним засобом буде не на вищому рівні. Що ж стосується недостатнього тиску, менше 2 Атм, то і це не дуже добре. Такі покришки будуть нерівномірно зношуватися, особливо по краях. Тобто центральна частина протектора буде майже нова, а по боках гума вже лиса. Так який тиск має бути в шинах, запитаєте ви? Дотримуйтеся приблизно 2,1 - 2,3 атмосфери. 

 

Який тиск має бути в шинах автомобіля

Що таке манометр і як ним користуватися

Щоб виконати цю нескладну процедуру самостійно, вам необхідно обзавестися приладом під назвою манометр. Він вимірює кількість повітря в кілограмах на см/кв покришки. Бажано використовувати манометр не рідше одного разу на місяць. Так, при зниженому тиску, колеса не зможуть належним чином сприймати навантаження. Внаслідок цього погіршується керованість і ефективність гальмування. Що ж стосується процесу вимірювання, то все досить просто. Візьміть манометр і подивіться, на якій позначці стоїть стрілка. Якщо не на нулі, то на задній стороні корпусу є спеціальна кнопка, яка зменшує поточний показник. Після того як все буде готово, вставляйте пристрій клапан, і ви почуєте, як спускає колесо. Стрілка на манометрі повинна піднятися до відповідної відмітки.

УНД або універсальний датчик тиску

Буває так, що під час руху транспортного засобу його хилить на одну із сторін. Хтось з водіїв відразу ж вирушає на розвал-сходження. Але проблема іноді знаходиться значно ближче, ніж можна подумати. Якщо в одному колесі тиск нормальний, а в другому знижене на 15-20%, то авто може відводити в бік. Щоб постійно контролювати стан шин, необхідно встановлювати датчики. Суть більшості з них досить проста. Є спеціальний ковпачок з трьома зонами: зеленої, жовтої та червоної.  Такий датчик нагвинчується замість стандартного ковпачка. При падінні тиску водій отримує звуковий сигнал, який сигналізує падіння тиску в покришці. Але така система не ідеальна і справно працює на швидкості не більше 50 км/ч. Однак тиск у шинах автомобіля можна виміряти і іншим методом. Наприклад, датчиком зі світловим сигналом. Він більш точний і видає достовірні результати при швидкості 80 км/год. Давайте розглянемо ще одне цікаве питання.

 

Який тиск має бути в шинах автомобіля

Який тиск має бути в шинах легкового автомобіля

Необхідно розуміти, що від того, наскільки своєчасний і якісний контроль буде здійснюватися, залежить рівномірність і швидкість зносу покришки. Але при всьому цьому не варто забувати про те, що тиск в передніх і задніх колесах автомобіля дещо відрізняється. Нехай, це значення несуттєве, але його треба дотримуватися. Так, передні колеса краще качати до позначки в 2,3 Атмосфери. Що ж стосується задніх, то так як навантаження на них найчастіше трохи більше, тиск в них не повинен бути менше 2,2 Атм. Не забувайте про те, що істотне похолодання сприяє тому, що тиск в колесах різко падає. Так, на кожні 10 градусів за Цельсієм припадає 0,1 Бар. З цієї простої причини замість контролю раз на місяць, його необхідно проводити мінімум 1 раз в тиждень.

 тиск в шині.jpg

 

 

Трохи про вантажні авто

Ми вже трохи поговорили про те, яким повинен бути контроль. Тиск в шинах - це не жарт, особливо якщо мова йде про вантажних автомобілях. Наприклад, міські автобуси повинні мати оптимальні показники, що потрібно перевіряти майже кожен день. Багато водіїв зі збільшенням навантаження на авто, збільшують тиск в шинах, але цього робити категорично не можна. Існують певні норми, якими треба керуватися. Тому, незалежно від того, завантажили 200 кілограмів вантажу чи 500, тиск повинен залишатися незмінним. Що стосується вантажних авто, то при достатній кількості атмосфер, зменшується витрата палива, знос, а також збільшується ефективність гальмування і поліпшується керованість. Тиск в шинах легкового ТЗ та вантажного визначається однаково, тому проблем виникнути не повинно.

 

Який тиск має бути в шинах автомобіля

Висновок

Можна з великою впевненістю сказати про те, що правильний тиск в шинах автомобіля має велике значення. Так ви зможете рідше міняти гуму і комфортніше відчувати себе за кермом, а також уникнути неприємних і конфліктних ситуацій на дорогах. Тепер ви знаєте, як перевіряти тиск повітря в шинах, і могли помітити, що тут немає нічого складного. Все, що потрібно від вас, це придбати манометр, який коштує копійки. Завжди носіть його з собою і при будь-яких підозрах зможете визначити, який тиск в шинах. Не забувайте брати з собою ручний насос, адже далеко не завжди, в екстреній ситуації, ми маємо можливість автоматичної підкачки.